1. Вдумливо прочитай вірш.
2. З'ясуй лексичне значення
незрозумілих тобі слів;
3. За змістом та ідеєю твору визнач настрій, з яким
читатимеш твір.
4. У кожному рядку визнач (підкресли олівцем) стрижневе слово,
тобто слово, на яке падає логічний наголос (слово, яке слід інтонаційно голосом
виокремити, бо воно найвагоміше в рядку чи реченні).
5. Познач олівцем паузи:
а) кома - ледь помітна пауза (позначка - /);
б) двокрапка й тире - помітна
пауза (позначка - //);
в) крапка - явна пауза із інтонацією завершеності
(позначка - ///).
6. Ліворуч від кожного рядка постав стрілку, що передає
тон
читання:а) підвищення тону - стрілка вгору (↗);
б) зниження тону - стрілка вниз ( ↘);
в) рівний тон - горизонтальна стрілка (→).
8. Читаючи вірш, уявляй картини, які
виникають, і запам'ятовуй їх послідовність.
9. Вивчивши вірш напам'ять, виразно
прочитай його своїм близьким і з'ясуй, що б вони побажали тобі для кращого
прочитання твору. Врахуй їхні побажання.
Немає коментарів:
Дописати коментар